segunda-feira, 4 de novembro de 2013

SKYLIGHT

You lifted me from the floor
You kept me high above the abyss
You gave me peace, you gave me everything

I owe you my life
I owe you the peace inside
I cherish everything you done

The moon enters through the skylight
Bringing poetry, bringing me dreams
I will never forget your face
I will never lose your trace

Your name will be carved in my heart forever
Because people like you
Appear once in a lifetime

Bruno:Carvalho
2013

Gosto-te
Dedicated to CG

1 comentário:

Narcolepsia disse...

Quero-te tanto! porque foste embora? eu é que te devo a minha vida, deviamos estar juntos porque nos compreendemos, apoiamos e amamos. Amo-te muito!

EXORCISMO

Exorciza os demónios da minha alma Os fantasmas inumanos que consomem a minha carne Liberta-me, perdoa-me. Exorciza o meu corpo com...